TIMEBESKRIVELSE:

Under finner du beskrivelser av våre gruppetimer. Alle våre instruktører har god erfaring og er dyktige, og de gjør alt for at du skal få en god opplevelse på trening.

Spør oss gjerne om du lurer på noe!

Senior
Todelt time med 30 min spinning, og avsluttende styrke, stabilitet og
balansetrening i sal. Timen er tilrettelagt for våre seniorer.

Sal
Styrke 45:
45 minutters styrketime i sal med høy intensitet. Vi fokuserer på 6 store muskelgrupper, og det er derfor en god time hvor man får trent hele kroppen!

StepEFFEKT 30:
Enkle steg og kombinasjoner på en stepkasse til inspirende musikk. Timen utfordrer både kondisjonen og koordinasjonen. Timen passer for alle.

Core&Strech 45:
Timen starter med 15 minutter, hvor vi jobber med øvelser som er laget for å styrke mage og rygg, med påfølgende strechingøvelser. En god time med fokus på bevegelighet og mobilitet. Timen passer for alle.

Zumba:
Zumba er en svært løssluppen trenings- og danseform. Det brukes enkle og morsomme bevegelser, og den grunnleggende ideen er at man skal ha det morsomt og le mye mens man gir alt. I motsetning til mange andre fitness-dansepartier er ikke Zumba bygd opp som en lang koreografi, men derimot i små biter, slik at du ikke behøver å huske så mye av gangen. Derfor kan alle være med på denne timen.

PumpEFFEKT:
60 minutters styrketime i sal til musikk. Vi jobber oss gjennom alle muskelgruppene og får gjennomtrent hele kroppen på en time! Instruktøreren veileder deg til riktig teknikk, slik at timen passer både for nybegynner og for de som har erfaring med styrketrening. Denne timen kommer med stølhetsgaranti!

Sirkeltrening:
God gammeldags stasjonstrening i sal. Fokus på styrke og utholdenhet, og i løpet av timen har vi trent gjennom de aller fleste muskelgruppene. Morsom og effekttiv trening til fengende musikk – denne blir du svett av! Timen passer for alle.

Tabata:
Høyintensitetstime hvor det jobbes i tabataintervaller. Intervallene er 20 sek jobbing, etterfulgt av 10 sek pause. Hvert intervall repeteres 8 ganger. Timen inneholder ingen vanskelige trinn og kombinasjoner og er en ren styrke og høypulstime.

Corebar HIT/STRONG
Corebar HIT&STRONG timen starter med 40 min HIT. HIT star for høyintensitets intervalltrening, og er en effekttiv og morsom treningsform. Resten av timen brukes på styrkeøvelser, før man får en fin avslutning med tøying og yoga-inspirerte øvelser. En god time hvor du virkelig får kjenne svetten renne!

Stram opp:
Stram opp er en time med en god mix av aerobic og styrkeøvelser til fengende musikk. Timen varer i 60 minutter og passer for alle.

Spinning

SpinnEFFEKT30/45
Spinningtime med to pulstopper hvor vi benytter både bakker, sletter og spurter på å få pulsen til å slå. Passer for alle. Finnes i 30 og 45 minutters time.

IntervallEFFEKT45
God kondisjonstrening hvor vi kjører seks til åtte pulstopper med 3-5 minutter arbeid på hver topp. Her får vi virkelig kjenne at pulsen stiger og hvor vi godt kan jobbe opp i 85-90% av makspuls. Korte pauser mellom hver pulstopp. Finnes i 45 og 60 minutters time.

SoftSpinn60
60 minutters spinningtime som har musikk som gir en lavere intensitet. Meningen er å ligge mellom 70-80% av makspuls. Timen gir god trening for å øke kondisjon og forbrenne fett. Timen passer for alle.